FAQ
Most frequent questions and answers
Vi vill ha worki på vårt företag, hur gör vi nu?
Kul att ni jobbar med säkerheten för er personal! Då ni har bestämt er för att använda Worki lägger vi upp ert företag och personal i tjänsten. För att garantera säkerheten på bästa sätt kring GDPR lägger vi upp alla uppgifter manuellt. Då tjänsten är klar att använda aktiveras ert abonnemang.
Hur gör vi om någon slutar eller börjar hos oss?
Då ni nyanställer någon kontaktar ni oss via supporten, så lägger vi till denne. Samma sak gäller om någon slutar, kontakta oss gällande detta så raderar vi informationen omgående.
Kan vi själva lägga till eller ta bort användare?
Nej, för att vi ska garantera alla användares integritet enligt GDPR ändrar vår support uppgifter på er begäran
Vad kostar det att använda Worki?
Kontakta oss för mer information om priser
Vid frågor eller support kontaktar ni oss via kontaktformuläret så får ni snabb hjälp. Komihåg att alltid ange namnet på organisationen (exempelvis: mittforetag.worki.se) och ditt användarnamn.
Våra servrar finns i Europa och uppfyller alla krav på säkerhet enligt GDPR-lagstiftningen. Våra servrar drivs av vindkraft för minsta möjliga miljöpåverkan!